Заслужений працівник освіти України.
Нагороджений знаком "Відмінник освіти України".
Закінчив Київський Державний Педагогічний інститут, фізико-математичний факультет із відзнакою. Починав працювати вчителем математики в сш 208.В 1985 році призначений на посаду завуча по виховній роботі. З початку 1994 р.працював замісником директора школи при Західній групі військ (Німеччина).
Протягом березня-травня 2007 року видавництвом "Шкільний світ. Директор школи" проводився республіканський конкурс "100 кращих керівників шкіл України". Серед учасників був і директор гімназії № 315 Бірюк Олександр Олексійович. За підсумками конкурсу надрукована книга-довідник, титульну сторінку якої та сторінку переможця ми вам і пропонуємо.
Спеціальність: вчитель математики
Категорія: вища; вчитель-методист.
В гімназії працює з: 1994 року
Графік прийому громадян директором гімназії
Вівторок - 15.00-18.00
Четвер - 8.00-11.00
Попередній запис: 044-564-90-81
23 січня 2023 року
Сьогодення потребує від сучасної школи, по-перше, вміння вижити за непростих умов існування, а, по-друге, навчання та виховання нової людини, яка житиме, творитиме у сучасну епоху.
Гімназія №315, як один із найкращих навчальних закладів Дарницького району, намагається щороку робити крок вперед у своєму розвитку, пам'ятаючи про цей основний орієнтир. Всі зусилля педагогічного колективу спрямовані на те, щоб навчання та виховання в гімназії було особистісно-орієнтованим.
Серед напрямків цієї роботи варто виділити такі:
Були зроблені неабиякі успіхи у підтримці творчих колективів навчального закладу. І як результат вони вже вдруге були запрошені на фестиваль до Франції.
Продовжив роботу, не боюсь сказати, на більш високому професійному рівні шкільний театр "Крок у майбутнє",
була розширена мережа міжнародних зв'язків навчального закладу.
Важливу роль, з точки зору особистісного підходу, відіграло застосування у викладанні навчальних предметів наукового пошуку, а також те, що з метою подолання проблем в особистісному розвитку підлітків створювались спеціальні програми, спрямовані на гармонізацію й розвиток емоційної сфери. Головне, що ми намагаємось робити - це передача ініціативи в організації пізнавальної діяльності самим учням.